środa, 24 kwietnia 2013

Na dobry początek...

Za kilka miesięcy po raz pierwszy zostanę mamą. Postanowiłam dobrze przygotować się do tej roli i ... wniosek jest taki - wokół pełno zabaw i innych atrakcji dla dzieci, trudno ogarnąć wszystkie programy telewizyjne, książki, strony internetowe z poradami odnośnie wychowania, żywienia, czy propozycji zabaw na różnym etapie rozwoju dziecka. Żeby nie dać się zwariować, postanowiłam wykorzystać swoje własne pomysły na zabawy i aktywności dla dzieci. Przez całe studia pracowałam z dziećmi w bardzo różnym wieku, od 3-letnich maluszków do licealistów jako nauczyciel języka angielskiego. Ponieważ nauczanie języka, szczególnie najmłodszych, wymaga sporej kreatywności, postanowiłam wykorzystać moje doświadczenia i pomysły z tamtego czasu. Będzie to moja prywatna baza pomysłów, z której będę korzystać w miarę rozwoju mojego maleństwa, ale chciałabym żeby skorzystało z nich więcej osób, rodziców, którzy tak jak ja chcieliby jak najlepiej zagospodarować wolny czas swoich pociech – stąd pomysł na bloga.

For a  good beginning ...

In a few months I become a mum for the first time. I decided to prepare myself for the role and ... the conclusion is that – there are lots of games and other activities for children all around us. It is difficult to comprehend all television programs, books and web sites with tips on parenting, nutrition and playground games at various stages of children’s development. In order not to go mad, I decided to use my own ideas for games and activities for kids. During my studies I worked as an English teacher with children of various age groups, from 3-year-old babies to high school students. Since language teaching, especially for the youngest, requires a lot of creativity, I would like to use my experience and ideas from that time. This will be my personal database of ideas, which I will use throughout the development of my baby. But also, I would like more people to benefit from this -  parents like me who want to utilize their children’s free time in the best possible way - hence the concept for this blog.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz