czwartek, 17 wrze艣nia 2020

Akcja RE-aktywacja!

Moi Drodzy - niniejszym reaktywuje m贸j blog BABYGROUND!!! 馃嵕

Za pierwszym podej艣ciem, nie tyle co zapasy pomys艂贸w, zapa艂u i energii szybko mi si臋 wyczerpa艂y ile po prostu zabrak艂o czasu (nie przewidzia艂am 偶e okres urlopu macierzy艅skiego z 1wszym dzieckiem i powr贸t do pracy po 1wszym dziecku to nie najlepszy punkt czaso-przestrzenny na rozpoczynanie kariery blogerskiej馃槈). Poza tym x-lat temu nie by艂o takich narz臋dzi jak teraz - facebooczeek tak nie hula艂, nie mia艂am 艣wietnego aparatu w telefonie (tylko amatorsko obrabia艂am zdj臋cia zrobione z lustrzanki by艂ego m臋偶a馃檴), ilo艣膰 komentarzy i klikalno艣膰 te偶 jako艣 nie pora偶a艂a, wi臋c po dok艂adnie 7 latach i 5 miesiacach (pierwszy post 24.04.2013) i 86 postach po prostu zawiesi艂am moj膮 blogersk膮 dzia艂alno艣膰. Teraz postanawiam wr贸ci膰 natchni臋ta przede wszystkim przez moje w艂asne i zaprzyja藕nione dzieci oraz przez energi臋 i atrakcyjno艣膰 mojego cudownego i od lat ukochanego Wroc艂awia, kt贸ry od 4 lat odkrywam na nowo rowerowo - dzi臋ki mojemu m臋偶owi; a od 2 lat r贸wnie偶 - dzi臋ki drugiemu urlopowi macierzy艅skiemu i dzi臋ki moim dzieciaczkom - na nowo dzieciaczkowo. Jest te偶 inspiracja od cz臋sto przeze mnie czytanych i podziwianych blog贸w MakelifeEasier, Blog Ojciec, TASTEAWAY czy AHOJ Przygodo馃憤. 

Szkoda nie wykorzysta膰 takiego potencja艂u i si臋 z wami tym nie PODZIELI膯馃. Zainteresowanych zapraszam do 艣ledzenia profilu Babyground i mojego BLOGA. Niezainteresowanych USPOKAJAM - nie b臋d臋 was spamowa膰 linkami do bloga na moim prywatnym profilu馃槣 (ten b艂膮d ju偶 zrobi艂am lata temu馃き). 

Trzymajcie za mnie kciuki, mo偶e tym razem czasu, zapa艂u, pomys艂贸w i energii starczy mi na d艂u偶ej, chocia偶 m贸j cudowny m膮偶❤️ ju偶 zasia艂 to ziarno... kiedy wspomnia艂am, 偶e planuje wskrzesi膰 mojego bloga jako plan na d艂ugie jesienno-zimowe wieczory (opr贸cz oczywi艣cie sp臋dzania czasu z Nim (oraz/lub NETFLIXEM) zrobi艂 t膮 swoj膮 ultra-sceptyczn膮 min臋 i pu艣ci艂 komentarz sugeruj膮cy, 偶e ogarni臋cie Jego, dzieci, domu, pracy i rowerowania to ju偶 wystraczaj膮co du偶o jak na jedn膮 osob臋 i jak zwykle bior臋 na siebie za du偶o, a odbije si臋 to na NIM馃槬No c贸偶... moja damska duma nie pozwoli艂a mi si臋 z nim zgodzi膰, tylko rzuci艂a fochem, ale jak to zwykle bywa po kilku dniach doceniam jego trosk臋 o NAS馃懆‍馃懇‍馃懅‍馃懄. Niemniej zaryzykuje! 

Drugie ziarenko to jednak ods艂oni臋cie cz臋艣ci swojej prywatno艣ci (z rodzink膮 w艂膮cznie) co jest do艣膰 ryzykowne, ale postaram si臋 zachowa膰 umiar i nie szasta膰 wizerunkiem mojego m臋偶a i dzieci馃槈. B臋dziecie ich raczej widzie膰 jako bohater贸w drugiego-czwartego planu. 

Trzecie ziarenko to wystawianie si臋 na ocen臋 innych - tu od razu zaznaczam 偶e b臋d臋 na tym blogu dzieli膰 si臋 moimi subiektywnymi opiniami i przemy艣leniami - je艣li kto艣 ma inne - ch臋tnie poczytam komentarze, rady, opinie - tzw. feedback mile widziany (taaa... pracuje w korpo i to jeszcze w zespole Chief of Staff, tak si臋 sk艂ada 偶e jestem Adminem systemu, kt贸ry s艂u偶y jako narz臋dzie do dawania feedback-u, a tak偶e pochylam si臋 nad jako艣ci膮, cz臋stotliwo艣ci膮 i obiektywno艣ci膮 'feedback given & received' tak偶e troch臋 w tym siedz臋馃槣. 

Wreszcie ostatnie ma艂e ziarenko to ten aspekt robienia wszystkiego na pokaz a raczej na bloga - to cz臋sty zarzut do blogger贸w. Tak jak oni w wi臋kszo艣ci b臋d臋 robi膰 to przy okazji sp臋dzania czasu z moimi dzie膰mi, m臋偶em, rodzin膮 i przyjaci贸艂mi, ale no dobrze... nie oszukujmy si臋 - troch臋 mojej uwagi i naszego wsp贸lnego czasu TO skradnie - i w jakim艣 ma艂ym stopniu jest to samolubne bo robi臋 to dla siebie, w swoim wolnym czasie i wiadomo element docenienia przez innych oraz bycia czytanym i komentowanym, zara偶enia kogo艣 艣wietnym pomys艂em, pokazania nowego miejsca 艂echce ego ka偶dego "pr贸偶nego" blogera馃槄. 

Ale w艂a艣nie na tym DLA SIEBIE si臋 zatrzymajmy. Tyle by艂o PRZECIW ale jest jedno wielkie ZA馃檭. 

Babyground to dla mnie b臋dzie forma terapii, wtajemniczeni wiedz膮, 偶e na pocz膮tku lata przyatakowa艂 mnie taki potworek z kt贸rym nie chcia艂abym si臋 ponownie spotka膰 w sezonie zimowym (ani ju偶 w 偶adnym INNYM)馃様. Mo偶e to jest na niego metoda. 

To co... STARTUJEMY! I to od razu z cyklem RODZINKA NA ROWERY 馃毑馃毑馃毑馃毑 kt贸ry ju偶 w najbli偶sz膮 niedziel臋 na blogu 馃き

BTW Zach臋cam tak偶e do przeklikania archiwum na blogu - ja si臋 wzruszy艂am czytaj膮c i ogl膮daj膮c "retro" posty z lat 2013-2015馃槀馃槀馃槀. 




Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz