piątek, 28 maja 2021

PATENTY RODZICÓW/ SCRAPBOOKING - NASZE NOWE (STARE) HOBBY

Ostatnio mamy nowe wspólne hobby, w sumie jeśli dobrze się zastanowić dla mnie nie takie nowe, już w dzieciństwie bardzo lubiłam wyklejanki i ozdabianki - nie podobała mi się okładka albumu na zdjęcia - okleiłam go kolorowym papierem i wstążką, zbierałam różne kwiatki, zasuszalam je i wklejałam, uwielbiałam papeterie, robiłam laurki dla mamy... a po ponad 20-stu latach dowiedziałam się, że moja mini-działalność artystyczna nazywa się scrapbooking✂️! Zresztą nie tylko nazwa się zmieniła, ilość i dostępność ozdobnych papierów, wstążek, dziurkaczy, naklejek, perełek czy gotowych papierowych aplikacji jest teraz ogromna. Mój budżet, który mogę przeznaczyć na to hobby, też znacznie się zwiększył - także po latach mogę się "pobawić" i postanowiłam wciągnąć w to niezwykle kreatywne zajęcie naszą młodszą.


Połknęła haczyk od razu, ponieważ bardzo lubi wycinać i kleić, a zmysł estetyczny... no cóż mogę być dumna, że odziedziczyła po mnie☺️. Naklejeczki, koraliki, ornamenciki, możemy w tym "siedzieć" godzinami😍. 


Robimy kartki okolicznościowe, myślę, że spodobają się "obdarowanym" bardziej niż te tzw. kupne czy gotowe. 


A także zakładki do książek:





Mamy specjalny trymer z linijką do papieru i zaopatrzyłyśmy się w specjalne bloki kreatywne z różnymi ciekawymi motywami. Nasza kolekcja będzie się pewnie stopniowo powiększać, zwłaszcza w sezonie jesienno-zimowym. Polecam produkty firmy dpCraft, Galeria Papieru czy Paper Concept (mają sklep stacjonarny we Wrocławiu).
 Są dostępne na Allegro oraz w EMPiK-u. 
To hobby naprawdę odpręża, daje satysfakcję, a ogranicza nas tylko wyobraźnia - polecam scrapbooking, jeśli jesteście kreatywni, macie dobry gust i docenianie rzeczy robione ręcznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz