sobota, 17 października 2020

DOMOWE PATENTY/ Jak odświeżyć Las w Słoiku (LS) w kilku prostych krokach

Moda zawsze wraca, czasami w zaskakujący sposób. Pamiętacie badziewne kaktusiki w szklanej skrzynce na złotych piaskach? Teraz znów mamy szkło, piasek i rośliny w iście hipsterskim stylu jako Las w Słoiku (LS), wiadomo, w odpowiednio wysokiej cenie🤭. 

Rok temu, dostałam na gwiazdkę mój wymarzony słoik z bajerkiem o który tylko mój mąż mógł się postarać - podświetlany💡. 

Niestety zasuszyłam paprotki - bojąc się, że je przeleje - nie dolałam 😭. 

Szkoda było mi strasznie tego mojego LS, więc postanowiłam go od-świeżyć (a raczej w moim przypadku od-ratować). A oto mój patencik:

    1. Kupujemy nowe roślinki w znanym markecie budowlanym na L jak Leroy Merlin; 

    2.Pożyczamy kilka akcesoriów z zestawu do eksperymentów dzieci; 


3. Uśmiechamy się szeroko do Pana za ladą hipsterskiej kwiaciarni, żeby dał nam na wypróbowanie torebeczkę torfu;

    4.Następnie czekamy, aż najmłodsza uśnie albo pójdzie z dziadkami na spacer i działamy. 

Efekt PO:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz