piątek, 23 października 2020

ZABAWKOWO/ LALKA SZMACIANKA

Marzyłam o tym, żeby mieć dwójkę dzieci i do tego parkę, chłopca - bo w dzieciństwie po drodze bardziej było mi z chłopakami (brat + dwóch bliskich kuzynów oraz ich koledzy to przez wczesną podstawówkę był mój cały świat 😉), a dziewczynkę - z wielu czysto kobiecych powodów, jednym z nich było obserwowanie mojej córki kiedy zacznie się bawić swoją pierwszą lalką-szmacianką. 

Stało się! Pierwszą lalkę Zuzię (w pakiecie z wózkiem) Gabrysia dostała na 1-wsze urodziny od dziadków. Nie umiała jeszcze wtedy mówić, niezdarnie chodziła, ale od razu załapała co zrobić z wózkiem, a kilka miesięcy później dała upust swojej ekspresji artystycznej i trzasnęła Zuzi smoky eyes czarną kredką (doprałam🤭). 

Na 2-gie urodziny dostała (od drugich dziadków) prawdziwą lalkę szmaciankę w pakiecie z akcesoriami typu nosidełko, butelka, kocyk i przytulanka (na zdjęciu u góry nasza lalka LILLIPUTIENS). Teraz nasza maluszka umie mówić, a raczej buzia jej się nie zamyka😉, więc obserwowanie jak rozmawia z Miłką: "kocham cię" , "nie płacz", "tuli tuli" oraz naśladuje to jak ja wcześniej opiekowałam się nią czyli pokazuje jej jak się śpi (patrz post RYTUAŁY SENNE), przykrywa kocykiem, przebiera "pampersa", karmi butlą - dla mnie to jest absolutnie rozczulające🥰. 

Jeszcze się zastanawiacie czy to dobra inwestycja zabawkowa? Podpatrywanie jak mała kobieta uruchamia w sobie przycisk pt. instynkt macierzyńsko-opiekuńczy w wieku lat 2 - jest tego warte 😅. Szmacianka to moim zdaniem absolutny must-have (przede wszystkim) dla dziewczynek. 

A poniżej nasz ZABRAWKO-RANKING🧸dla lalki szmacianki:

Zakres wiekowy: 1-10 lat

Wytrzymałość: Względnie duża, poza tym zawsze można dokleić/zszyć 😉

Bezpieczenstwo zabawy: 🙂🙂🙂

Estetyka wykonania: 🙂🙂🙂

Reakcja dziecka: 🙂🙂🙂

Poziom kreatywności uruchamianej w dziecku: 🙂🙂🙂

Opinia dziecka: "Kochana" i jak wyżej 😉.

Opinia rodziców: Moja powyżej, na WASZĄ czekam w komentarzach 🖊️.

Średni czas spędzony na zabawie: Na tyle długo, żeby wypić jeszcze ciepłą kawę/ przejechać z punktu A do punktu B bez paniki w foteliku 😅. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz